-Tutoretzaren eraketa.
-Tutoretza plana aurrera eramateko orientabideak.
Nota: 8.75
Eskema multimedia. | |||||
Bikain | Oso Ongi | Nahiko | Gutxi | ||
Bitarte grafikoak. | Hainbat irudi edo ikurrak eta bat datozte kokapenarekinª. | Irudi gutxi, ikur nahikoak eta kokapena zentzua du. | Irudi eta ikur gutxi (edo irudirik ez) baina ongi kokatuta. | Irudirik eta ikurrik ez edo, egotekotan, zentzutik gabe eta jarrita jartzeagatik. | |
Agertzen den informazioa. | Kantitatea. | Esaldi motzak. | Esaldi luzeak. | Esaldi oso motzak. | Testuan dagoen bezala jarrita, esaldi oso luzeak. |
Kalitatea. * | Ulergarria eta bat egin irudiekin. | Ulergarria. | Ulergarria soilik irudiekin batera. | Ulergarria, baina testuan bezala kopiatuta. | |
Eskemaren logika. º | -Laukien izenburuak gai nagusiak dira. -Azpi-gai guztiak ongi lotuta gai nagusiarekin eta haien artean lotura agertu. | -Laukien izenburuak gai nagusiak dira. -Azpi-gai batzuk soilik lotura gai nagusiarekin. | -Laukien izenburuak ez dira gai nagusia baina lotura du azpi-gaiekin. | -Ideiak ez daude ez gai nagusiekin loturik, ez haien artean loturik. |
ª Kokapenarekin bat egin: Kokatua dagoen laukiaren izenburuarekin harremana izatea (adibidez, laukiak “Irakasleak” izenburua badu, irakasle baten irudia agertzea).
* Ea agertzen den informazioa ulergarria den edo ez, ...
º Ea aurkeztutako gaiak bat datozen eta ondo lotuta daude gai nagusiarekin eta berdin azpi-gaiekin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario